Zaamslag 2 – Atlas 2

Helaas niet een van onze beste wedstrijden, in aanvallend opzicht dan wel te verstaan. Want verdedigend deden we het erg goed. Joost, Gerwin en Marilin stegen wat mij betreft boven zichzelf uit, maar bovenal was het gewoon twee keer een prima vakprestatie. Veel druk op de hoofdaanvallers, veel druk op de looplijnen, veel druk op de rebound en veel druk op de bal. Uitstekend! Jammer dat we dat aanvallend niet hebben kunnen belonen. Behalve de eerste 10 minuten, toen het er wel veelbelovend uitzag met lange aanvallen en veel kansen, hebben we eigenlijk onszelf voorbij gelopen. Na 1 – 1 waren we de grip op de wedstrijd snel kwijt. Veel inzet maar te vaak een foute keuze in passing of het nemen van de juiste kans. Te vaak misten we rebound waardoor de anvallen korter en korter werden. Atlas was slimmer en effectiever. Doordat we de laatste 10 minuten bij 2 – 8 nog 3 keer scoorden bleef het bij 5 – 10. En 5 is echt te weinig om in de zaal een wedstrijd te kunnen winnen.