7/9 Zaamslag1 – Elkv zevenberg 26-8

Nee geen typo wel degelijk 26-8

Na een goede voorbereiding en een paar oefenwedstrijden (gewonnen tegen Belgische A-jeugd Temse, gewonnen van Belgische ATBS, gelijk tegen Belgische Technico, leuk gewonnen oefenpot tegen Swift 2) mocht te competitie gerust starten. Maar ELKV/Zevenbergen dacht daar anders over. Geen wedstrijd op zaterdag, verplaatsing door bond niet goedgekeurd, toch nog overeenkomst. Alleez we spelen dan toch die wedstrijd op woensdag avond.

Over de wedstrijd zelf kan ik heel kort zijn, dit leek veel weg te hebben van een oefenwedstrijd waarbij focus lag op lange lijn en schot tegen een onbekende tegenstander. Kwam er ook mooi uit, ik denk ook dat onze talrijk aanwezige supporters een aardig wedstrijd hebben gezien. Samenspel leek aardig te lukken, baltempo was super. Maar let wel, tegenstander was meer onder de indruk van dit gebeuren en onderging de wedstrijd.

Het super leuke aan deze wedstrijd is, dat iedereen heeft gescoord. Het startende 8-tal scoorde vlotjes, maar ook de invallers deden lustig mee. Het enige minpuntje van deze wedstrijd is de korte kansen (7 in totaal) die we niet benutten. Nadien was het lekker genieten en over de derde helft, tja………… zorg dat je er de volgende keer bij bent.

Inge B.