Zaamslag 1- KVK 1 18-25

Na de teleurstelling van vorige week, vandaag weer een kans om de punten te pakken. Hoewel het resultaat van vorige week niet was wat we gehoopt hadden, mogen we toch trots zijn op zo’n prestatie tegen een ploeg die ver bovenaan staat.

We beginnen daarom met een dubbel gevoel aan de wedstrijd. We weten dat we van KVK kunnen winnen, zeker als we zo spelen als vorige week, maar we weten ook dat we tegen de ploegen waar we de punten kunnen pakken vaak onze mindere wedstrijden spelen.

We begonnen goed aan de wedstrijd. Eigenlijk de gehele eerste helft ging het gelijk op. Steeds als KVK probeerde uit te lopen, wisten we mee te scoren, zodat het gat niet te groot werd.

Helaas ging het in de tweede helft wat minder goed. Veel kansen werden gemist, ballen verkeerd geplaatst en we konden elkaar niet meer vinden.

KVK profiteerde van dit dipje door te blijven scoren en flink uit te lopen. Het gat werd daardoor te groot om op te vullen, waardoor we weer naast de winst grepen.

Helaas staan we hierdoor nog steeds onderaan en is het niet gelukt meer dan 4 punten te behalen.

Nu eerst twee weken genieten van een vrije zaterdag om dan voor de laatste keer in de zaal in actie te komen tegen Seolto, dat nu op de 3e plaats staat, maar nog kans maakt op het kampioenschap.