Zaamslag 1 – Togo 1

Zaamslag speelt deze zaterdag tegen Togo uit Goes. We kennen de ploeg en weten dat we vanaf het fluitsignaal op scherp moeten staan. Met in ons achterhoofd de goede wedstrijd op het veld tegen Togo beginnen we aan de wedstrijd. Vooral enkele Togo-heren schieten ondanks goede druk met scherp en Togo neemt al snel een voorsprong. Zaamslag werkt hard, maar door wat misverstanden, iets te weinig beweging en vooral door te weinig doelpunten komen we er in de eerste helft niet aan te pas.

Na rust staat er een ander Zaamslag. Nu weten we elkaar beter te vinden, lopen we betere lijnen en lukt het scoren beter. Wat vooral mooi is om te zien is dat de vechtlust aanwezig blijft. Helaas is het gat met Togo te groot, blijft ook Togo de korf nog regelmatig vinden en hebben wij gewoon te weinig doelpunten gemaakt. Togo is de betere ploeg en wint verdiend. De einduitslag is 11-19. Volgende week gaan we op bezoek bij KVK. Deze ploeg heeft 1 wedstrijd meer gewonnen. Wie weet kunnen we de korf daar meer vinden en misschien wel punten mee naar huis nemen.

Heb je niets te doen aanstaande zaterdag, reis af naar Kapelle en moedig het team aan. De wedstrijd begint om 20:05 uur.