Aanmelden

Dit aanmeldformulier dient alleen te worden ingevuld door personen boven de 18 jaar.
Voor aanmelden jeugdleden geven de ouders toestemming voor onderstaande punten.

Inschrijfformulier

Als u zich wilt aanmelden bij KV Zaamslag heet het bestuur van korfbalvereniging Zaamslag u van harte welkom bij onze vereniging. We hopen dat u een plezierige en sportieve tijd bij ons tegemoet gaat.

De contributie bedraagt per maand:
3 t/m 6 jaar €2,38 (kangoeroe klup)
5 t/m 7 jaar € 4,29
8 t/m 11 jaar € 6,53
12 t/m 15 jaar € 7,13
16 en 17 jaar € 8,62
vanaf 18 jaar € 11,88

Over zaken als trainingsdagen en – aanvangstijden zult u worden geïnformeerd door de trainers/begeleiders. Daarnaast ontvangt u van ons regelmatig een actueel wedstrijdschema.

Mocht u nog vragen hebben neem dan contact op met de contactpersonen genoemd op contactgegevens of stuur een mail naar kvzaamslag@hotmail.nl .

Aanmelden kan via het onderstaande webformulier.

Afmelden

Het lidmaatschap kan alleen schriftelijk worden opgezegd door een e-mail te sturen naar Marjolein Durris-Verpoorte (wskvzaamslag@hotmail.com) voor 1 juni van elk jaar en men is steeds voor 1 jaar lid en dus contributie verschuldigd. Dit is i.v.m. de bondsbijdrage die niet tijdens het seizoen kan worden opgezegd.