Sponsor mogelijkheden

Sponsoring is een van de bouwstenen bij het werken aan naamsbekendheid, imago en goodwill. Voor een vereniging biedt sponsoring meer armslag op, om sociale en sportieve doelen te realiseren. Hieronder geven we u overzicht van de mogelijkheden die er zijn om uw bedrijf/organisatie te verbinden aan Korfbalvereniging Zaamslag.

Alle afspraken tussen sponsors en KV Zaamslag worden contractueel vastgelegd. De sponsormogelijkheden zijn niet uitputtend. Mocht u vragen hebben over andere opties of aanvullende informatie wensen, aarzelt u dan niet contact op te nemen met onze sponsorcommissie.

Heeft u als (toekomstige) sponsor creatieve/nieuwe ideeën? Uiteraard zijn deze altijd met ons bespreekbaar en naast sponsormogelijkheden zoals hieronder genoemd, is er veel mogelijk. KV Zaamslag onderscheidt de volgende sponsorcategorieën:

Sponsoring van borden
Afmeting 210 cm x 80 cm
Aanmaakkosten €0,-
Contract van drie jaar, met optie op de daaropvolgende jaren.

Sponsoring van een advertentie op het presentatiescherm|
Prijs: In overleg te bepalen.
Wanneer de kantine van KV Zaamslag open is, zal ten allen tijde het presentatiescherm zichtbaar zijn, waarop de sponsors te zien zijn.

Sponsoring van website
Prijs: In overleg te bepalen.
Elke dag wordt er een sponsor op de voorpagina getoond, daarnaast zijn de gegevens van de sponsor te vinden op onze site.

Pakket
Prijs: Nader te bepalen.
Bord, advertentie op presentatiescherm en sponsoring op de website.

Sponsoring van shirts
Prijs is afhankelijk van jeugd- of seniorenshirts en aantallen.

Design:
– Wedstrijdshirts: rood en geel
– Warmloopshirts: Nader te bepalen.

Sponsoring van evenementen/donaties
Prijs: Nader te bepalen
Wat voor evenementen? Jubilea, activiteiten etc.

Sponsoring van materiaal
Prijs: Afhankelijk soort materiaal
Te denken valt aan: Coachjassen, trainingstassen, korfbalpalen, ballen etc.

Wij hopen dat u zoveel vertrouwen in onze vereniging heeft dat u besluit sponsor te worden van KV Zaamslag. Wij maken graag een afspraak om de sponsormogelijkheden met u te bespreken. U kunt een email sturen naar: kvzaamslag@hotmail.nl of het onderstaande formulier invullen zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.