Club van 50

Komt uw naam op het bord te staan?

In mei 1968 is Korfbalvereniging Zaamslag opgericht. We hebben in juni 2018 ons jubileum uitgebreid gevierd. Om dit jubileum deels te financieren is KV Zaamslag gestart met ‘De Club van 50’. Drie jaar lang hebben we met onze Club van 50-vrienden een bedrag gespaard, hierdoor konden we een prachtig weekend op poten zetten om ons 50-jarig jubileum te vieren.

Aangezien ons volgend jubileum nog lang duurt, proberen we elk jaar of na een aantal jaren weer een mooie investering te bedenken die mede door ‘De Club van 50-bordjes’ mogelijk gemaakt kan worden.
Dit jaar willen we de opbrengst van de Club van 50 besteden aan de nieuwe belijning op ons veld. De KNKV heeft besloten dat in 2024 alle velden van 30m x 60m veranderd moeten worden naar 20m x 40m. Aangezien dit heel wat kosten met zich meebrengt willen we dit deels financieren met de opbrengst van de Club van 50.

Hoe werkt het?

We vullen twee borden(te vinden in de kantine) met plaatjes waar uw tekst/naam op komt te staan. Zo’n plaatje kost maar 50 euro per jaar. De opbrengst van deze borden werd besteed aan het 50-jarig jubileum. Komende periode bedenken we wat we in de club goed kunnen gebruiken of wat er aan vervanging toe is, de opbrengst van de Club van 50 gebruiken we hier dan voor. Elk jaar kunt u er weer voor kiezen de club op deze manier te sponsoren. Tevens bent u ook op alle feestjes die KV Zaamslag organiseert uitgenodigd, mede om u hiervoor ook te bedanken, maar vooral ook voor de gezelligheid!!

Heeft u interesse en wilt u KV Zaamslag sponsoren, vul dan het onderstaande formulier in.

De club van 50 loopt gelijk met een kalenderjaar. Het jaar van lidmaatschap loopt daarom van 1 januari t/m 31 december van het huidige kalenderjaar. Inschrijvingen in deze periode die na januari binnen komen worden direct aan de club toegevoegd en lopen ook tot 31 december. Bij het aanbreken van een nieuwe periode ontvangt u hiervoor automatisch een nieuw betalingsverzoek zodat u het lidmaatschap weer gemakkelijk met een jaar kunt verlengen.

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

rsz_20161016_151020_1