SponsorKliks

Graag uw aandacht voor het volgende!

Vanaf nu is het voor iedereen die KV Zaamslag een warm hart toedraagt mogelijk om ons GRATIS te sponsoren.

Op de website staat een banner van SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Mediamarkt, Coolblue en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert KV Zaamslag een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost u dus niets extra.

Doe hetzelfde wanneer u uw telefoonabonnement wilt veranderen, uw vakantie gaat boeken of lekker uit eten gaat. Via SponsorKliks kunt u terecht bij reisbureau’s, restaurants en al uw mobiele aanbieders.

Stuur dit zoveel mogelijk door naar vrienden, kennissen, opa’s, oma’s, buren enz. Het maakt niet uit of ingeschreven staat bij onze vereniging.

Op de site kunt u zien hoeveel we al hebben gespaard voor onze vereniging!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,