26/9 Zaamslag 1 – ’t Capproen 1 : 20 – 8

Ondanks de comfortabele uitslag, ging het niet naar behoren. Tijdens de opwarming was al duidelijk dat Linda geen volledige match zou kunnen spelen. We starten de wedstrijd dus met een lichtjes gewijzigde ploeg. De eerste helft is samen te vatten als slordig, opgejaagd, weinig dynamiek, maar vooral weinig teamgevoel in beide vakken. Vooral als je te maken krijgt met een heel jonge ploeg, zou de wedstrijd een oogstrelend, swingend samenspel moeten opleveren. Desondanks kunnen we toch vrij gemakkelijk scoren en lopen we uit tot 10 – 3.

Tweede helft kwam er dan toch verbetering in ons samenspel. Toch miste ik in 1 vak nog het nodige enthousiasme, de positieve aanmoediging en teamgeest, dus tijd voor een wissel, wel eigenlijk een dubbele wissel. Voor invallers Richard en Jesse had ik maar 1 opdracht meegegeven, ik wil missie “the four musketeers”. Dit hebben ze dan ook met glans uitgevoerd, waarvoor dank. Eind uitslag was 20 – 8. Op naar de volgende match.

Remember korfbalfun beleef je met zen alleen en niet alleen. Er zit geen “I” in het woord “TEAM” en ik wil een team. Dus de slogan van dit verslagje is “één voor allen en allen voor één”

Inge B