Zaamslag 3 – Good Luck 3

Na 2 gewonnen wedstrijden en 2 verloren wedstrijden gespeeld te hebben mocht Zaamslag 3 afgelopen zaterdag tegen Good Luck spelen.

Het begin was goed. De verdediging zat er direct kort op en al snel liep Zaamslag uit naar een voorsprong van 3-1. Daarna verliep het scoren voor Zaamslag wat minder, waardoor Good Luck toch weer gevaarlijk dichtbij kwam en op een gegeven moment gelijk met Zaamslag kwam te staan. Bij de rust stond Good Luck met 2 doelpunten voor, waarna Zaamslag de 2e helft gas moest gaan geven. Na ongeveer 10 minuten gespeeld te hebben in de 2e helft gebeurde dit ook. Zaamslag begon weer te scoren en bij Good Luck viel het scoren juist stil. Het werd gelijk en doordat de verdediging in beide vakken kort erop zat kwam Zaamslag weer voor en breidde de voorsprong uit naar een 16-12 eindstand.