Mosselfestijn 2018

Het nieuwe seizoen staat voor de deur, dus werd het weer tijd voor de feestcommissie om de koppen bij elkaar te steken.
Op zaterdag 22 september a.s. moeten alle teams thuis spelen. De ideale gelegenheid voor een gezellig feestje. We gaan dit seizoen beginnen met een heus Mosselfestijn. Gezellig met zijn allen mosselen eten aan lange tafels met mosselbrood en/of friet. Als je geen mosselen lust kan je ook kiezen voor friet met biefstuk, spareribs, saté van de haas of scampi´s.
De kosten zijn slechts €7,50 p/p. We hopen op mooi weer, zodat we gezellig met zijn allen buiten kunnen eten, maar anders is er binnen natuurlijk ook voldoende plaats. Daarna kan er nog lang na geborreld worden in de kantine waar we voor een gezellig muziekje zorgen.
Heb jij ook zin om (samen met je partner) aan te schuiven geef je dan voor 15 september op bij 1 van de leden van de feestcommissie of via de mail. Vergeet niet om door te geven wat je wilt eten.

Activiteiten kalender KV Zaamslag 2018:
Is het nog gezellig na de wedstrijd en heb je geen zin om te koken dan kan je ons sponsoren door aan te schuiven voor:
– Een broodje shoarma op 8 september. Na de wedstrijd van het 1e een worden er lekkere broodjes shoarma klaar gemaakt voor de liefhebber.
– Op 6 oktober zal er na de wedstrijd ook voor een hapje gezorgd worden.
Dit alles tegen een kleine vergoeding.
– Houd 20 oktober alvast vrij in je agenda, want dan gaan we weer helemaal loss met het Oktoberfest. We serveren halve liters bier en broodjes braatwurst. Ook de biersjoelwedstrijd zal dan plaatsvinden, dus begin alvast maar te oefenen! Meer details volgen t.z.t.