Fortis 5 – Zaamslag 2

De return tegen de ongeslagen koploper. Met een team dat door ziekte en een last minute afmelding bestond uit slechts 3 basisheren en 5 basisdames, gelukkig was Mario Weststrate bereid 2 wedstrijden te spelen, startten we goed en kwamen we 0-1 en later ook 1-2 voor halverwege de eerste helft. De vele vrije worpen en 2 strafworpen die ons eerste verdedigingsvak tegen kreeg zorgen voor een 4-2 achterstand en 6-3 bij rust. Helaas moest Mario met kramp in de rust afhaken en moest bij gebrek aan reserveheren Petro invallen. Valk na rust scoorde Fortis 3 keer en was de wedstrijd gespeeld. In de tweede helft hadden we te vaak snel balverlies. Eindstand 12-6. Topscore voor Debbie en verdedigend een compliment voor Marilin. Als team is er gedisciplineerd gespeeld, zeker in de eerste helft. Mooi was het compliment van onze tegenstanders dat zij het tegen ons nog het lastigst van allemaal hebben gehad.