Archief Seizoen 07/08

ZAAMSLAG 3 KAMPIOEN !!!

Zaamslag 3 – ONDO 4

schotje achter de korf van Inge

Fotoverslag Zaamslag 3 – Ondo 4

Verslag Swif t5- Zaamslag 3

Hier komt een verslag van Swift 5-Zaamslag 3.

Daar is Dion hard mee bezig!

Toch Dion???

Krantenbericht, verslag van Zaamslag3-SKNWK

Van de Linde en Stins zetten er punt achter

1 april 2008, (wedstrijd 29-3-2008: Zaamslag 3- SKNWK1)

ZAAMSLAG – Na carrières van ruim veertig jaar hebben de korfbalsters Anneke van de Linde en Gerda Stins afscheid genomen van hun sport.

Vlak voor het einde van het verloren duel bij Zaamslag 3 (17-6) kregen beide speelsters van SKNWK een publiekswissel.Zowel Van de Linde als Stins begon met korfballen in de pupillen. Dat was in de tijd dat vrijwel elk dorp op Schouwen-Duiveland zijn eigen korfbalvereniging had. Die speelden onderling in de Schouwen-Duivelandse Korfbal Bond (SDKB). Van de Linde begon bij Noad (Dreischor) en Stins bij SKNWK (Nieuwerkerk).Ruim veertig jaar na hun eerste balcontacten op het korfbalveld vinden ze het welletjes. Het afscheid ging in Terneuzen gepaard met een nederlaag, tegen de derde keus van Zaamslag. Deze ploeg had weinig kansen nodig om al vroeg in de wedstrijd beslissend uit te lopen. Cruciaal waren twee gemiste strafworpen van SKNWK en aan de andere kant twee makkelijk gegeven strafworpen die Zaamslag wel verzilverde. Bij rust stond SKNWK daardoor met 7-2 achter. Na de pauze bouwde Zaamslag de voorsprong gestaag uit en SKNWK kwam ondanks hard werken niet meer in de buurt.Scores SKNWK: Gerda Kloet 2, Johan van de Linde 1, Anneke van de Linde 1, Jos Flikweert 1, Peter Talen 1.

(bron PZC- 1-4-2008)

Zaamslag 3 – SKNWK1

Aanvalsvak Zaamslag 3 zet de toon voor de wedstrijd en scoort direct in de eerste aanval van de wedstrijd.

Zaamslag 3 – SKNWK 1

En dorst dat ze hadden …….

Zaamslag 3 – Swift 5